Dette gjør meg glad 😊

Heei! 

Hvordan går det med dere? Jeg håper at alle leserne mine har en fin dag♡ Dette blir nok ukas siste innlegg, beklager det men jeg er på ferie så nyter den med familien før jeg skal bli mye flinkere neste uke! det lover jeg dere! Og i dag tenkte jeg å fortelle dere om noen punkter som gjør meg glad. Jeg blir glad av veldig mye, men her har jeg samlet noen av de tingene som får meg til å smile litt ekstra mye. 

GOD MAT- Sjokk at dette er det første punktet? Jeg er så sykt glad i mat, og det finnes ikke noe bedre enn skikkelig god mat. Dagen min blir seriøst ødelagt om jeg får dårlig mat. Og får jeg dårlig mat er jeg ikke redd for og si fra. Jeg har tilogmed sendt mail til restaurant og sagt ifra når jeg bestilte take away og det var hår i maten, og her snakker vi om MYE hår! ÆSJ!

Å MØTE VENNER: Når jeg planlegger en kveld med venner eller en dag med de, jeg går og gleder meg flere dager i forveien.. altså, jeg teller ned dager og ser hva jeg skal ha på meg flere dager før møtet ♡ synd og si det så er jeg for dårlig og ta en kveld med venner utenom den lille familien min her hjemme! Men det skal jeg bli bedre på, det lover jeg dere ♡  For dere gjør meg veldig glad! 

REISING- Dere vet den følelsen når man sitter på flyet, og man vet at om noen timer lander man et nytt sted? Altså den følelsen gjør meg så glad. Jeg blir lykkelig av å reise, og jeg elsker å oppleve nye steder. Jeg vil bare reise hele tiden, og akkurat nå er jeg i Mallorca.. Forhåpentligvis kommer det et innlegg om turen når jeg kommer hjem og også derfor litt lite innlegg denne uka 😉

NORSK SOMMER- Noe som gjør meg skikkelig glad er når jeg våkner på morgenen, og ser at det er sol ute. I Trøndelag er det ikke akkurat mye sol så jeg tar det jeg får. Jeg blir så glad av sol og varme, og jeg er ikke et vintermenneske. Jeg vil gjerne ha sommer året rundt! Norsk sommer er så utrolig fint, og jeg krysser fingrene for at det blir en dødsbra sommer neste år når vi ikke fikk den i år. 

KJØPE NOE JEG HAR ØNSKET MEG LENGE- Når man har ønsket seg noe lenge, og man endelig får kjøpt det. DEN FØLELSEN ♡ Jeg elsker å bruke penger på ting jeg har ønsket meg lenge. Jeg liker å spare til ting, og da ofte en stund. 

NULL PLANER- De dagene der jeg har null planer gjør meg faktisk glad. Når jeg bare kan ligge i sengen hele dagen, spise masse godteri, se på youtubevideoer og sette telefonen på lydløs. Disse dagene nyter jeg, og jeg skulle nesten ønske det fantes flere av dem. Haha! Jeg liker utrolig godt å være alene i blant, og jeg trenger det. For jeg er alt for dårlig til og ha de dagene, og jeg blir veldig sliten av meg selv at det må skje noe hele tiden.. Så de dagene jeg kan sove utpå og bare slappe av nyter jeg helt ut!

TURER I SKOG OG MARK – Veit dere hva? Jeg glemte nesten det jeg liker BEST av alt! Det og pakke tursekken med telt eller hengekøye og bare nyte dagene! Det og tenne bålet med de jeg drar på tur med og nye stilheten og høre fuglene og andre dyr, ja jeg kan fortsette lenge på denne! For er det noe jeg liker bedre enn andre så er det naturen – JA jeg elsker naturen! Så det at jeg jobber i en friluftsbarnehage er ikke så rart, og jeg elsker virkelig at vi går på tur og koser oss ute hver dag på jobb!

Så snakkes vi mer når jeg kommer hjem! kommenter gjerne under hva akkurat du ønsker at jeg skriver om!

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top