Dette skjedde.. og jeg er så LYKKELIG ❤️

Jeg skulle jo enkli ikke skrive innlegg i ferien, men dette må jeg bare dele med dere. Jeg er så glad og sliter med å lande her.. så JA, denne ferien kan ikke bli bedre akkurat nå.. Wow, er vell det eneste riktige ordet som føles rett, WOW! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte.. Jeg er så LYKKELIG!❤️ 

Dagen i dag skulle vise seg og bli bedre enn jeg hadde drømt om, Den fineste opplevelsen på lenge for kjæresten fridde til meg! Jeg sier det igjen jeg WOW! Som sikkert veldig mange andre her så har man drømt om dette, hvordan man ønsker det og slikt! Jeg er også en av de som har sett for meg mitt frieri sikkert fra jeg var ei lita jenta ❤️ Og plutselig skjer det, øyeblikket og stemningen alt var perfekt og ikke minst kjærligheten ❤️

Nå føler jeg meg som jeg er nyforelska igjen! Og for en nydelig følelse! Ah, dette er så deilig! og ringen da dere! Den er helt nydelig! 

Så en dag dere så skal jeg gifte meg med drømmemannen min! Litt rart og tenke på, men en dag kommer det til og skje! Jeg er forlovet dere! nok en gang, WOW❤️

 

Blir bare kort innlegg om dette nå, men jeg måtte bare dele det med dere! Så kommer det nok mer om dette i oktober innlegget i slutten av mnd.

Og jeg er så glad! Nå skal jeg prøve og lande litt og bare nyte resten av denne fine dagen! Sammen med den lille familien min! 

❤️ LOVE ❤️

 

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

6 thoughts on “Dette skjedde.. og jeg er så LYKKELIG ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top