Seriemaraton

God søndag, dere! Her i Trøndelag er det skikkelig drittvær. Regnet skal øser ned litt senere så vi rakk en gåtur med lillegutt før, og det skal visst regne en god stund så det betyr seriemaraton! Jeg tenkte at det kanskje er flere som meg der ute, som alltid glemmer serie tipsene jeg får og blir sittende foran tv-en i evigheter mens jeg blar meg gjennom alt som finnes. Derfor har jeg laget en oppdatert liste med 35 serie favoritter og hvor dere kan streame de!

NRK TV

Side om side

Den nye dyrlegen

Unge lovende

Den tynne blå linjen

Atlantic crossing

EXIT

Livstid

NETFLIX 

Ginny & Georgia

The Bold Type

Pretty Little Liars

Dynastiet

Homeland

Kalifat

Dirty John

TV2 SUMO

Home and away

Younger

Mellom oss

Tynn is

Grand Hotel

A million little things

Station 19

Grey’s Anatomy

Heksejakt

The Rookie

Godfather of Harlem

Frikjent

HBO

All American

Game of Thrones

Your Honor

Sex and the city

Friends

VIAPLAY

The Fosters

Chicago fire

Chicago med

Chicago P.D

DISCOVERY +

Wahlgrens Värld

Neste sommer

Hvite Gutter

Basic Bitch

Aldri voksen

Kommer kanskje på flere etterhvert, men de får iallefall komme en del 2 for nå kom jeg ikke på flere!

Nå skal jeg ta meg en kaffekopp og bare nyte tirsdagen fra stua 🫶

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top