Tilbakeblikk på en spontantur

Vi pakket sekken og dro på hyttetur, ei hytte vi leide fra airbnb.no.. Jeg klarte å tryne med en gang vi kom til hytta, snakk om uflaks og verdens største klæbb..
Men å starte uken med en øl på verandaen før vi pakket ut..

Vi var så heldig med været, men jeg ble dårlig mulig etter fallet så jeg sov store deler av fredagen. Mulig fordi jeg var veldig sliten etter en periode med mye skole og ikke minst mye overtid på jobb. 

Lørdagen gikk vi en tur på ski, fant oss en fin plass oppe på toppen av en lang bakke der var vi mange timer og koste oss med noe godt i glasset og bål der vi grillet pølse med brød!

Vi laget oss et hopp, og lekte på ski og hadde en veldig fin dag bare oss to.

På kvelden så slappet vi av med en bedre middag inne i hytta, og jeg hadde med meg strikkingen min. Jeg prøver og strikke en genser, men enda er jeg ikke ferdig.. men det kan jo høre jeg får det til når jeg starter på med den igjen.. Denne helgen gikk alt for fort, og jeg veit det blir flere slike helger!

Og det skal komme flere slike tilbakeblikk fra turer jeg har vært på og etterhvert nye turer også! Litt rart og tenke på at dette var den siste turen før jeg ble gravid, nå må vell alt planlegges litt mer før vi drar på slike turer igjen. 

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top