100 spørsmål – jeg svarer :)

Hva man kan gjøre når man kjeder seg så mye at det nesten ikke skulle vært lov.

Siste:

  1. Siste drikke? Pepsi Max
  2. Siste Tlf samtale? Mamma.
  3. Siste sms? Arbeidsgiver
  4. Siste sangen du hørte på? Jeg er faen meg det beste som har skjedd deg. 
  5. Sist gang du gråt? husker ikke helt.. Sikkert te en trist scene på en film ;p 

Har du noen gang :

  1. Gått ut med to personer samtidig? Nei, det har jeg ikke!

  2. Hatt noen som har vært utro mot deg? Ja..

  3. Kysset noen og angret? Nei, vil ikke si det men det fins noen jeg ikke har kysset igjen :p

  4. Mistet en spesiell? Ja 🙁 Savner dere så masse!

  5. Vært deprimert? Ja..

  6. Vært full å kastet opp? JA, Litt for mange ganger kanskje.. 

Første tre favoritt farger :

  1. Rosa

  2. Lavendel

  3. lyseBlå

Dette året har du:

  1. Fått en ny venn? Mange!

  2. “Fallen out of love”? Nei, Elsker han jeg nå har blitt forlovet med over alt på jord!

  3. Ledd til du begynte å gråte? Nei, men har flira masse! For et fantastisk år dette har vært!

  4. Møtt noen som forandret deg? Ja.

  5. Funnet ut hvem dine ekte venner er? Ja! Bare siste årene har jeg merket det.

  6. Funnet ut at noen har baksnakket deg? Ja, det har jeg..

  7. Kysset noen av dine venner? Nei?

  8. Hvor mange på fb vennelisten din kjenner du i virkeligheten? Alle tror jeg?! Har hatt en slette runde og slettet unna mange jeg ikke kjente.

  9. Hvor mange unger vil du ha? Alltid sagt 2, men om det ikke blir det så har jeg verdens beste sønn nå!<3

  10. Har du kjæledyr? Nei, eller.. Telles hybelkaniner?

  11. Vil du forandre navnet ditt? Nei, det vil jeg ikke.

  12. Hva gjør du på din siste bursdag? Spiste lunsj med familien min og middag med kjæresten! Dagen vi skulle feire med venner ble jeg overasket med babyshower og bursdagsfest! <3

  13. Når sto du opp i dag? halv 8

  14. Hva gjor du i går ved midnatt? Sov ;p

  15. Nevn noe du ikke klarer å vente på? Neste gang vi skal ha girl natt! Lell om vi ikke har noe dato klar enda ;p hehe!

  16. Sist gang du så moren din? For noen dager siden.

  17. Finnes det noe i livet ditt du vil forandre? Ja, det både kommer og går.

  18. Hva hører du på akkurat nå? Stillheten i huset, mens lillegutt sover!

  19. Har du noen gang snakket til en person som heter Lars? Ja

  20. Hva går deg på nervene akkurat nå? At lillegutt skal ammes så MANGE ganger iløpet av natten enda.

  21. Mest besøkte nettside(r)? Facebook, blogg og div. blogger

  22. Øye farge? Blå

  23. Forhold status? Forlovet med samboeren <3

  24. Favoritt bok? Englepappa

  25. Stjernetegn? Skytten

  26. Er du forelsket? Jaa!

  27. Barneskole? Vikåsen oppvekstsenter

  28. Ungdomsskole? Markaplassen ungdomsskole

  29. Videregående? Malvik og Byåsen.

  30. Hårfarge? mørke blondt

  31. Langt eller kort hår? Mellomlangt

  32. Høyde? 1,65

  33. Funnet noe som irriterer deg veldig for tiden? ja.

  34. Hva liker du ved deg selv?  Øynene!

  35. Piercing(er)? Ja, hull i ørene og hadde hull i navelen men fjerna den før en operasjon i 2020.

  36. Tatoveringer? Ja, har 3 stk!

  37. Høyre eller venstrehendt? Høyrehendt.

Første: 

  1. Første operasjon? Oktober 2020

  2. Første piercing? Hull i ørene

  3. Første bestevenn? Min tvillingsøster!

  4. Første sport du ble med på? Friidrett

  5. Første ferie? Utlandet var Gran Canaria, trur jeg 🙂 og norsk ferie var Vadsø i Finnmark! 

Akkurat nå:

  1. Sover du? Er ikke så god at jeg klarer og sove og skrive blogginnlegg samtidig nei.

  2. I telefonen? Nope.

  3. Spiser? Ikke akkurat nå.

  4. Drikker? Ja, Saft <3

  5. Du skal til å? Svare på de siste 39 spørsmålene regner jeg med.

  6. Hører på? Lillegutt som snakker sitt språk på gulvet, mer roping i mine ører :p

  7. Venter på? At jeg kan legge meg ;p

Your future: 

  1. Vil du ha unger? Helt klart, har jo en sønn <3 og vil kanskje ha et barn til også!

  2. Gifte deg? Ja, vil nå det 😀

  3. Karriere? Barne og ungdomsarbeider

Hva er best: 

  1. Lepper eller øyner? Øyner!

  2. Klemmer eller kyss? Begge deler !!<3

  3. Kortere eller høyere? Høyere 🙂

  4. Eldre eller yngre? Eldre

71 Romatisk eller spontan? Romantisk, men også litt spontant ;p 

  1. Fin mage eller muskler? Fin mage men også muskler 🙂

  2. Stille eller høylytt? midt imellom!

  3. Tilfeldig eller forhold? Forhold !!!<3

  4. Skikkelig eller bråkmaker? En rolig person

Har du noen gang:

  1. Kysset en fremmed? Ja.. Kjæresten var jo en fremmed da vi møttes på en måte :p

  2. Drukket alkohol? Jaa.

  3. Mistet briller/Kontaktlinser? Ja ;p

  4. Danset i regnet? Nei ;p

  5. Knust noens hjerte? Trur ikke det? Det må nesten noen andre svare på føler jeg :p
  6. Fått ditt eget knust? Ja, men veldig glad for det nå :p

  7. Vunnet et veddemål? Ja, Selvfølgelig!

  8. Sagt nei til noen (forholdsmessig)? Ja, det har jeg og angrer ikke 😀

  9. Grått når noen har dødd? Ja! :'(

  10. Falt for en venn? Vi var vell venner før vi ble kjærester jeg og samboeren ❤️ 

Tror du på: 

  1. Deg selv ? Her er vel svaret  nei, men jeg jobber med det og har blitt bedre!

  2. Mirakler? kan jo skje

  3. Kjærlighet ved første øyeblikk? Ja 🙂

  4. Himmelen? Ja :p

  5. Julenissen? Som barn så gjorde jeg d 🙈

  6. Kyss på første stevnemøte?  Ja, fint med et god natt kyss før man går hver til sitt ❤️
  7. Engler? Med vinger!

Svar ærlig:

  1. Gjort noe veldig flaut? Ja, huff..

  2. Hatt flere kjærester samtidig? nei

  3. Sang du i dag? Ja, sang nettopp ro ro din båt 😂

  4. Noen gang badet naken? Ja, når jeg var liten.

  5. Om du ville gått tilbake i tid, hvor langt ville du dratt? 2009, så jeg har kunne snakket med bestefar igjen og da har jeg også brukt de årene frem te nå og vært mer med bestemor og farmor også før de døde ❤️

  6. Liker du frukt? Jaa ❤️
  1. Er du redd for å bli forelsket igjen? Har værdens beste kjæreste så er ikke redd for d nei 😁

  2. Poster du dette som 100 fakta? nei. -100 spørsmål -100 svar 😀



    ~ Ann-Helen ~ 
Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top