UKENS TEMA uke 41

10 FunFact om meg:

1 Jeg er i overkant glad i Pepsi Max!

2 Jeg er ekstremt distre. Jeg kan reise til byen for å handle en vare og kommer hjem med noe helt annet

3 Jeg har sunget i koret som er med i “No e D.D.E – Jul igjen” i Trondheim noen år på rad da jeg var yngre.

4 Jeg liker ELSKER søtt pålegg på brødskiva, veldig rart for før jeg ble gravid hatet jeg smaken av sjokolade men likte Nugatti for eksempel.

5 Første gangen jeg traff samboeren min var på en pub, etter jeg har helt bestemt på at jeg skulle ha pause fra mannfolk.. Og jeg traff Samboeren samme dag som jeg sa det første gangen 😉

6 Jeg kan ikke fordra at voksne folk har fingrene i munnen eller opp mot munnen.

7 Jeg kommer ALLTID for tidlig til avtaler. Klarer ikke og komme akkurat til tiden en gang, Selv om jeg prøver!

8 Jeg drakk ikke alkohol før jeg var 19 år, smakte bare før.

9 Jeg har sprøyteskrekk (her kan vi vel også nevne legeskrekk, tannlegeskrekk og redd alt innen det temaet) men ble tøffere da lillegutt ble født og måtte være på sykehuset lengre.

10 At jeg er sjenert når jeg treffer nye folk, men når jeg er trygg kan jeg snakke hull i hode på en. Haha!

Brukte litt tid på å komme på noen, men når jeg først kom på en så kom de andre på tur og orden ?

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top