Corona i hus 😷

Da ble det en runde nr 2 da…

Har gått å vært litt små dårlig lenge, men ikke syk syk lissom.. så jeg dro på jobb jeg på Torsdag, så ringer samboeren og sier han har testet positiv på corona…

Så da dro jeg hjem før fra jobb og testet meg jeg også, så da ble det en runde nr 2 med corona på oss!

Enn så lenge er det en mildere runde enn runde nr 1 heldigvis men man merker man er dårlig og tett..

Men det positive i det hele er at jeg har fått bruke mer tid på lillegutt 🫶 I går hadde vi en koselig frokost med hele 3 sorter pålegg, litt luksus må det være 😀

Til og med fått være litt ute med lillegutt, så koselig når han får te og leke mer også!

Håper din helt er bedre enn vår!❤️

~Ann-Helen~

 

 

 

 

 

 

 

 

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top