God morgen đŸ„°

Jeg ser jeg mĂ„ bli flinkere te Ă„ blogge igjen, men vĂŠrt en del pĂ„ jobb og sliten etterpĂ„ sĂ„ har mest slappet av pĂ„ ettermiddagene med lillegutt đŸ«¶

Men siden sist har MYE skjedd med han, han kryper og han har startet og reise seg opp! Enn det da dere! Mammahjertet er sĂ„ stolt! Og veit dere hva? Han startet snart i barnehagen ogsĂ„! Det er rart det, fĂžle det ikke er lenge siden vi lĂ„ pĂ„ nyfĂždt intensiv pĂ„ St Olav đŸ„ș

Hatt venninnetid ogsĂ„ der jeg og lillegutt lĂ„ over til min sĂžster med hennes 2 jenter ❀ SĂ„ koselig med et dĂžgn der barna leker og koser seg! Fikk Tilog med hjemmelaget sushi ❀

Da skal jeg GÅ til jobben, for jeg orker ikke Ă„ skrape is pĂ„ bilen og det er veldig godt og gĂ„ tur ogsĂ„ fĂžr man starter pĂ„ jobb! Ha en fin dag ❀

  • ~ Ann-Helen ~
Ann-Helen 31 Ă„r jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjĂŠresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top