TØFFEST I SKOGEN?

Hei dere! 

For to år siden var vi på påsketur i Oppdal, lell om coronaen hadde gjort det slik at Norge var stengt ned IGJEN. Eller alkoholsalg var ikke tillatt på restaurantene men det stoppet ikke oss så vi bestemte oss for og dra en tur og gjøre det beste ut av det. Vi var på tur i 4 dager, og vi fikk slappet av masse og vi koste oss mye på rommet og en del i gatene for ting var åpent så vi fikk se mennesker.. Rart så fint det er og se andre, etter en periode der vi var mye bare oss to PGA strenge regler. 

Den første dagen så slappet vi bare av og spiste middag der vi planla de neste dagene, jeg trengte denne turen og det var godt og komme oss bort.. Dag 2 så dro vi opp til slalåmbakken, hvem skulle tro det? Ikke jeg iallefall, men vi fikk en så fin en tur! Første runden var jeg stiv som en stokk, det gjorde vondt i beina og jeg tenkte at jeg gjør ikke dette en runde til. Vi fikk fikset skoene mine og det ble bedre så vi gikk noen runder opp og ned, og vi var så heldig med været og vi koste oss så mye. 

Skulle være tøffere enn jeg var og ble med helt opp til toppen, og helt ærlig så var det siste turen. For jeg har aldri vært så redd før, og jeg sto sakte ned og tårene rant og jeg var så sint som kom fra at jeg var livredd.. Fikk et skikkelig sammenbrudd der oppe, men veit du hva? Jeg kom meg ned! Og aldri vært stoltere i hele mitt liv! “YOU GO GIRL”

Den tredje dagen tok vi med oss langrennsskiene og gikk noen km inn i skogen, følte meg som tøffest i skogen der jeg gikk og var så godt og røre på kroppen for den var litt stiv og støl fra dagen før.. Vi fant den fineste pause plassen der vi skulle ordne oss lunsj, pølse i lompe det er ekstra godt på tur! Satte i sola og koste oss før vi dro tilbake til hotellrommet.

Vi hadde også med oss primus slik at vi kunne varme pølser og kaffe. Dagen ble så perfekt som jeg kunne tenkt det, og det og komme seg ut når det er påske og sola skinner er noe av det beste!  

Det var så digg bare å sitte her og snakke. Dette må vi gjøre oftere, vi som bor såpass nærme skogen har absolutt ingen unnskyldninger, og det er jo så deilig når man først kommer seg ut og jeg har jo alltid vært så flink til og være ute, må bare bli flinkere igjen for det er jo noe jeg ELSKER! Vi koste oss skikkelig, og begge fikk litt påskestemning. 

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top