Ting som irriterer meg

Hey!♥ Vi alle har ting som irriterer oss helt sykt, og i dag skal jeg fortelle dere mine punkter. Dette er altså ting som jeg irriterer meg over at andre mennesker gjør. Beklager om du gjør noe av dette, men vi alle har vel forskjellige synspunkter på ting som dette. 

FOLK SOM SNIKER- Shit, dette er så irriterende. Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen velger å snike i køen i butikken. Altså, alle ser deg? Og vi alle står jo og venter, og vi har ikke noe mer lyst og stå i kø vi heller. Dette irriterer meg så mye, og jeg er ikke redd for å kommentere d høyt! “Ser du ikke at det er kø?” Eller “Fint at man har lært seg og stå i kø.. Jeg takler virkelig ikke at folk sniker i køen. Aldri gjør det folkens, det er irriterende! 

NOEN SJÅFØRER- Dere vet de sjåførene som ser at du kommer løpene, men likevel velger de å kjøre i det du skal gå inn? Åh, det er irriterende det. Skjønner jo at man skal kjøre i rute og alt det der, men når personen er rett ved bussen så tar det sjåføren 10 sekunder og åpne døren, skjønner jo at man ikke kan stå og vente lenge på de som kommer løpende men her tenker jeg på de som nesten er ved bussen.

+NOEN TAXISJÅFØRER- Dette punktet irriterer meg skikkelig, og det handler om taxisjåfører som tar deg med rundt hele byen. La oss si at jeg skal hjem, og jeg forteller dette til sjåføren. Da velger sjåføren å kjøre den lengste veien, med tidenes omveier. For folk inkludert meg som ikke er veit hva som er den raskeste veien, så er det veldig TEIT. Kan du ikke bare kjøre den vanlige, raske veien? Jeg trenger ikke dra på sightseeing i min egen by, hver gang jeg skal til byen. I tillegg blir det mye dyrere, og taxi er dyrt fra før av.

FOLK PÅ FLYET- Dere vet de menneskene som spretter opp så fort flyet har landet? Disse menneskene irriterer meg. Jeg skjønner at de på de fremste radene gjør det, men hvorfor i alle dager gjør dere som sitter på rad 28 det? Og når de sier at for eksempel at rad 1 – 15 går av foran og 15 – 30 går av bak så er det ofte noen på for eksempel rad 20 som må gå av foran så det blir stopp i køene.. Dette er så irriterende. 

DRITTSLENGERE PÅ NETT- Trenger jeg egentlig å skrive noe annet på dette punktet? Dere som slenger dritt på nett.. SLUTT! 

DE SOM ALLTID MÅ DISKUTERE- Dere vet de menneskene som absolutt skal diskutere alt? Jeg orker det ikke. La oss si at jeg spør om vi skal spise burger. Da starter denne personen tidenes diskusjon, fordi denne personen vil heller ha pizza. Dere skjønner greia? De personene som skal lage en diskusjon ut av alt, de klarer jeg ikke. Altså det er ok å diskutere, diskutere på hva du vil, men ikke lag en diskusjon av hva andre vil og ikke vil, de bestemmer dette selv og man kan jo spise pizza da mens resten spiser burger for eksempel. 

FOLK SOM ER TREIGE- Altså, det og stå og vente på de som er treige, Man trenger ikke gre gjennom håret sinn hundre ganger før man skal rekke noe. Hallo, jeg er jo klar? Haha! Iallefall de som gjør det bevisst fordi de veit man har det travelt og at der irriterer andre..  

FOLK SOM IKKE LAR DEG SLIPPE FORBI- Dere vet når man går på gaten, og noen foran deg går i sneglefart? Likevel vil ikke disse menneskene slippe deg forbi, og man går der og prøver å finne en løsning. Haha, jeg hater når det skjer, og jeg føler meg så dum. Prøver å finne veier der jeg kan komme forbi, men ender opp bak uansett. 

Hva irriterer deg aller mest? 

~ Ann-Helen ~ 

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top