Lørdagsmorgen ❤️

I dag har jeg fått sovet ut, det er så deilig det når man får denne muligheten og det trengtes. 

Så tenkte jeg at jeg kunne skrive et innlegg, det er det lenge siden jeg har gjort som ikke er ferdigskrevet før jeg poster det. Nå sitter jeg her med kaffekoppen, lillegutt ligger og sover og venter på ei venninne skal komme på overnatting! Fin lørdag det. 

Featured Image

Tenker jeg må ut en tur med lillegutt og leke litt etterpå, Så vi får luftet oss litt. Det trenger vi veldig, for han blir så utålmodig av og bare være hjemme.
Så håper jeg han får bedre dupper i dag enn i går, men det tar vi veldig på sparket. Alt jeg veit for sikkert er at vi skal kose oss masse! i hele dag!

Dagene flyr, og rart og tenke på at snart er lillegutt barnehagegutt! er bare 1.5 mnd. igjen men veit han får det så bra der han skal. Han skal nemmelig gå på en gårdsbarnehage.
Det blir så bra for han, og de får utviklet seg på en annen måte når de er i barnehage med andre barn enn bare og være hjemme. Ja, jeg syns dette er tidlig men han blir 1 år samme mnd.
Men veldig på tide! Og han er veldig klar for å leke med andre barn og være sosial! han er en sosialgutt!

I kveld skal vi ta oss et eller flere glass vin og kose oss med litt jentetid mens lillegutt sover! Det skal bli koselig! 

Det er så lenge siden jeg har hatt overnatting, så dette blir koselig! 

Så snakkes folkens! 

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top