Ukas tema uke 43 – Min frokost

Her må jeg nesten skuffe dere folkens, for dette blir et kort innlegg! For jeg spiser veldig sjeldent frokost..

Men jeg kan dele en frokost med dere, den var i Mallorca! Og den frokosten fridde min samboer til meg ❤️ og jeg er enda veldig lykkelig.. Var en veldig rar stemning, han virka så veldig lur ut og jeg skjønner i ettertid hvorfor.. Før frokosten startet satte han seg ned på kne, jeg ble så rørt…! Så denne dagen ble det cava frokost!❤️ 

Og ja! Den cavaen brukte jeg hele dagen på å drikke ❤️ Og er enda veldig lykkelig og det var helt klart den beste frokosten i mitt liv!  

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top