Ei venninne svarer på 48 spørsmål om meg

Jeg spurte ei god venninne om hun ville svare på noen spørsmål om meg? Trodde ikke hun ville da det kom til og bli på bloggen men vet du hva? hun ville svare! Vil dere ha mine svar i et annet innlegg? 😉

  1. Hvem har hatt størst innflytelse på livet mitt? Familien og venner, Ann-Helen er ei som er veldig glad i familien sin og spør ofte om råd til familie og venner.  
  2. Hva er favorittdrikken min? Pepsi max! Når hadde du tenkt å slutte og drikke de sa du?;-)  
  3. Hvis du var strandet på en øy, hvilke 3 ting ville du ha? Pepsi max, mobilen og en venn som meg 😉
  4. Hvor mange barn vil jeg ha? Før sa du at du ikke ville ha barn, men sist vi snakket sa du 2! Men at du er fornøyd med bare lillegutt også om det stopper der ❤️ 
  5. min favorittfilm? Du ser på så mange filmer så dette blir vanskelig for meg.. Alt av romantiske filmer kommer vel høyt!  
  6. Hadde jeg en favoritt restaurant som barn? Ann-Helen er veldig glad i burger, så det likte hun sikkert som barn også 😉 Burger king?:P 
  7. Hva er den lengste boken jeg har lest? Regines bok – En ung jentes siste ord 
  8. Hvor mye er de dyreste klærne mine verdt? 1300 kr, vinterjakken du fikk i bursdagsgave i fjor?  
  9. Har jeg noen gang vært på sommerleir? Nei, ikke hørt noe om en sommerleir så det tror jeg ikke.  
  10. Hvem snakker mest i telefonen? Mammaen din ❤️ 
  11. Når var den beste dagen i livet mitt så langt? Etter et innlegg så var det nok dagen du ble forlova ❤️ 
  12. Liker jeg å våkne tidlig eller liker jeg å våkne sent? Du liker og sove! Så her må rett svar være seint ;p  
  13. Hva er morgenrutinen min? Når du har fri så er det og stå opp og drikke enten et glass pepsi max eller en kaffekopp mens du leker med lillegutt!
  14. Når lærte du å sykle? Du har nevnt at du var litt seint ut så kanskje 8 år? Skal sies at jeg ikke kjente deg så godt på den tiden.  
  15. Kan du vurdere å adoptere et barn? Du snakka om at om du ikke kunne bli gravid så var det et valg du måtte ta om du måtte adoptere for å få lov til og bli mamma ❤️  
  16. Hva var den siste konserten jeg var på? Plumbo!  
  17. Hvilket språk snakker jeg? Norsk 😉  
  18. Hva skal jeg være takknemlig for? At du har verdens beste venner, familie og verdens beste arbeidsplass der man kan være i skogen hele dagen  og ikke minst verdens søteste lille gutt ❤
  19. Hva er favorittserien min? Home and away!
     
  20. Når lærte du å svømme? Det veit jeg ikke helt 🙈 
  21. Har du noen gang brukt ulovlige rusmidler? Nei det har du ikke 🙂  
  22. Hva liker du best med deg selv? Ann-Helen liker øynene sine ❤️
  23. Hva ville jeg gjøre som barn? Leket med vennene dine 🙂  
  24. Er jeg en Android- eller iPhone-bruker? Android..
     
  25. Er jeg avhengig? Ja, av Pepsi Max 😉  
  26. Hva er min favoritt TV-sjanger? Det er mye..  
  27. En ting jeg virkelig hater? Edderkopp og falske mennesker :p 
  28. Hadde jeg noen kjæledyr i oppveksten? Nei 🙈 
  29. min favoritt mat? Taco og sushi  
  30. Hva var det verste bruddet mitt? Alle brudd er vel ille, så vil ikke si hvilket for det veit vi og han/de det gjelder men som din vekk så kan jeg si at det er bra det ble et brudd 😉 For nå har du verdens beste kjæreste! 
  31. Liker jeg å møte nye mennesker? Ja det gjør du 🙂  
  32. Har jeg nevøer eller nevøer? Jaa 🙂  
  33. Hva er min dypeste frykt? Å miste de du er glad i.. 
  34. Hva betyr navnet mitt? Hmm.. 
  35. Vil du heller være en kjent musiker eller skuespiller? Nei, like mer og se og høre ❤️ 
  36. Hva er stjernetegnet mitt? Skytten, måtte google 😉  
  37. Hva er favorittboken min? Englepappaen ❤️ 
  38. Hvor bor foreldrene mine? Trøndelag
     
  39. Hva synes jeg om narkotika? Æsj og fysj! 
  40. Hva synes du om likestilling? veldig bra! Ikke mer og si om den saken.  
  41. Hvis jeg hadde fått en Nobelpris, hva ville det vært? For å tenke på alle rundt deg mer enn du tenke på deg selv ❤️ Du er en god venninne som jeg er så glad for å ha blitt kjent med ❤️ 
  42. Hva med min perfekte dag? Perfekt dag er da det skjer noe, vi kan ta en slik dag en dag snart? ❤️ 
  43. Hva er navnet mitt? Ann-Helen 😉  
  44. hvor er jeg fra? Trøndelag, men født i Bodø!   
  45. Vil jeg bli med i militæret? Nei.  
  46. Hva er favoritt søtsaken min? Sure ting 
  47. Hva er øyenfargen min? Blå 
  48. hvor bor jeg? Nord Trøndelag – skriver ikke akkurat sted for veit ikke om du vil ha det ute hær..
Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top