Så.. Hvem er så jeg?

… Og DER hadde jeg visst en blogg! Kjenner at jeg ikke har helt kontroll over hvordan det her med blogging funker ennå, men her kommer iallefall første innlegg! og om noen leser dette, må jeg jo gjort noe riktig.. Eller? 

Føler jeg har tenkt og starte med egen blogg for og se om det er noe for meg i mange år nå, men liksom aldri fått fingeren ut. Men etter og lest meg litt opp at dette kan jeg klare så prøver jeg, og nå sitter jeg her og skriver mitt første innlegg! Og hvem vet, kanskje dette blir bra? Vil ikke lage noe faste dager for innlegg for det veit jeg ikke går, men skal prøve og legge ut litt uken som gikk som blir fast og ellers kommer det litt sånn av og til når det passer i hverdagen min. 

Jeg har laget meg en Instagram konto så om du vil følge den, så legg til ahpija90.friluftsjenta, kanskje kommer jeg på Snapchat også etter hvert? Men vi starter rolig med blogg og åpen Instagram for dere 

Jeg trives veldig godt ute i naturen, derfor også friluftsjenta i listenavnet. Gleder meg til og legge ut for dere! 

Hvem fader er denne jenta tenker sikkert du, det skal jeg fortelle deg.. jeg er ei jente som heter Ann-Helen på 31 år som har bestemt seg for å prøve og skrive ned sine innerste tanker og dele livet litt med dere. Samboer og Mamma til 1 liten gutt, bor i Trøndelag og jobber i en friluftslivsbarnehage. Jeg er ei veldig sjenert jente så dette blir spent om jeg får til dette, og jeg har dysleksi så håper du kan overse skrivefeil. 

jeg er ikke en jente som bare er ute, så dere kommer til og se litt fra alt i hverdagen. Men deler ekstra innlegg når jeg er på tur i skogen, og kanskje også bare fra turer jeg går inn til sentrum.. Det blir spennende og se 😉

Håper dere vil finne stor glede av å følge meg, del gjerne bloggen for å hjelpe meg litt i gang. Er jo mye artigere å skrive hvis det er noen som leser ? I løpet av uken vil jeg skrive noen innlegg som kommer ut etter hvert.. både fra mine dager her på blogg.no, hva jeg syns og fra noen turer jeg har vært på tidligere. Men da jeg har en liten en hær hjemme så kan jeg skrive bare når han sover, men gleder meg til og komme igang. Tror dette blir bra! 

Gjerne kommenter om det er noen faste innlegg dere vil jeg skal skrive om i uka?

Snakkes! 

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

5 thoughts on “Så.. Hvem er så jeg?

    1. Tusen takk for det 🙂 Ja, og gleder meg til å legge ut flere innlegg! Har skrevet en del og vil enkli bare dele alle med en gang, men skal holde de tilbake litt 😀

  1. Hei!
    Supert med egen blogg!
    Bare å skrive om det du har lyst til i øyeblikket. Små ting fra en småbarnsmamma hverdag.
    Lykke til!
    Klem Mona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top