Morgenstund <3

Her startet dagen klokka 06.00 i dag, da var lillegutt våken og han skulle jo da ikke sove lengre. Etter denne natten, eller siste nettene der han har vært våken veldig mye så har denne mammaen kunna tenkt seg og sove mange timer til! Men er vell ikke jeg som bestemmer det, og vi koser oss likevel vi løpet av dagen 😀 Startet dagen med en kaffekopp og den smakte godt!

I dag skal vi på en ekstra vektkontroll på helsestasjonen, og denne timen har holdt meg våken de siste dagene.. Gud jeg gruer meg. Er veldig spent og håper han har blitt større siden sist.. hehe! men skal sier at min sønn er helt perfekt lell om han er litt kort. Etter timen skal vi på handle inn litt til MALLORCA turen vi skal på og det er noe å se frem til!

På mandag starter jeg med ukas tema, det er et innlegg med noen tema jeg har laget for uka så enten kommer det et innlegg bare mandag eller slår jeg inn flere av de med samme tema pr uke. Kommer et innlegg på Fredag om temaene jeg har laget. Men lista kan bli lengre, Har du et tema du vil lese om? kommenter gjerne under da 😀

Stakk enkli bare innom for å si god morgen te mine lesere, håper dagen deres blir fantastisk <3

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

2 thoughts on “Morgenstund <3

  1. Livet med små barn er arbeidssomt, men utrolig givende! Kos deg med den lille! plutselig er han stor gutt!
    Ha en fin dag! 🥰🌞

    1. nyte vært sekund ❤️ og vekt kontrollen gikk over all forventing også! fornøyd mamma nå! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top