MINE FAVORITTER

SMINKEPRODUKT

Dette blir lett, for jeg bruker bare maskara.. Og har enkli ikke noe fast merke, men syns vippene mine blir så fyldige av denne:  L’ORÉAL PARIS Volume Million Lashes Mascara Black. Så den bruker jeg nå når jeg skal ta på, som kan være sånn 2 ganger i mnd. for tiden. Må bli flinkere til å sminke meg når jeg skal ut, lell om jeg har blitt mamma så kan jeg vell se litt bedre ut når jeg går ut. 

MAT

Jeg elsker mat, kan ofte spørre om neste måltid rett etter jeg er ferdig med å spise for eksempel middag eller frokost. Mine 2 favoritter som jeg ikke kan si nei til er Sushi og burger! 

DRIKKE

PEPSI MAX! Er noe jeg ikke klarer og slutte med, og jeg har prøvd mange ganger. Så har funnet ut at den skal jeg beholde! 

FILM

Jeg elsker og sitte og se på film, har sett så mange men helt klart favoritt så langt er “A star is Born” Men ellers veldig glad i romantiske filmer og komedier! 

SERIE

Home and away – Må være favoritten.. Har sett serien siden jeg gikk på ungdomsskolen og nå er jeg 31.. Det sier sitt! Men har sett mange serier, har laget 2 innlegg med serietips på bloggen tidligere. 

KLESPLAGG

Treningsklær eller joggebuksa? Første jeg gjør de dagene jeg må ha på jeans er å bytte til litt mer behagelig bukse når jeg kommer hjem! fint med og jobbe i barnehage er å kunne få lov til og gå i klær man elsker og gå i hele dagen!

BLOGG

Leser lite blogg, men de bloggene jeg har lest så er det andreaasveindottir sin blogg. som sagt så er svært lenge siden jeg har lest en blogg, må kanskje inn og se hva som fins igjen nå som jeg har startet selv. 

YOUTUBEKANAL

De få gangene jeg ser på youtube kanaler så ser jeg på Isabelle Eriksen, Isabel Raad, Martine Lunde og Andrea og morten.

GODTERI

Alt som er søtt! Jeg plukker det meste ting jeg ser det er myyye sukker på! Rart med det, men en FunFact om meg er at før så var jeg ikke glad i godteri.. Men nå kjøper jeg det med en gang jeg får mulighet. 

SPILL

Spiller Nonogram.com på telefonen, spilt det i flere år nå og enkli veldig teit men jeg liker det så det bruker jeg mye tid på. 

SANG

Nå for tiden så er det pust, Tix sin nye sang! Veit det kommer en sang 1.april som Ida Celine kommer ut med, har hørt små klipp og jeg veit før den har kommet at den kommer jeg til og like! 

DRINK

Aperol Spritz og lollipop drink!! Det er de eneste av drinker jeg virkelig kan si at jeg liker. Jeg liker ikke når man smaker smaken av alkohol i drinkene, og det gjør man ikke på disse så godt om de som lager den kan det de gjør.  

~Ann-Helen~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top