Ukens Tema

Jeg vil ha et fast tema pr uke jeg vil skrive et eller to innlegg om ukas tema, neste ukes tema er for eksempel “bok jeg anbefaler” Da skriver jeg et innlegg om min favoritt bok – og skal sies at jeg brukte lang tid på dette innlegget for boken er veldig tøff. 

Tenkte og dele alle temaene for dere, så dere veit hva dere har i vente 😉 og kanskje dere kan komme med andre tema som jeg kan fortsette med i 2023 😉

Uke 40: Bok jeg anbefaler
Uke 41: FunFact om meg selv
Uke 42: Framsnakke en organisasjon – Hjelp meg og hjelpe på Facebook

.
Uke 43: Dette er min frokost
Uke 44: Corona pandemien kort oppsummert – fra mitt ståsted.
Uke 45: Min barndoms forelske
Uke 46: Anbefaler en annen blogg
Uke 47: Min bursdag
Uke 48: Desember tradisjoner
Uke 49: Nissestreker i hjemmet – ” Skal gjøre en strek eller flere og skrive om det så dette innlegget kommer i slutten av uken 😉 “
Uke 50: Lucia og andre Juletradisjoner
Uke 51: Juleuken
Uke 52: Juleuken

Innen 2023 kommer det noen uker til med andre temaer jeg har klar, men hvilke tema vil du jeg skal ta opp? 

~ Ann-Helen ~

Ann-Helen 31 år jobber i barnehage mamma til lillegutt samboer med kjæresten
Posts created 25

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top